2016. április 5., kedd

macska...

Szerintem hozzánk kihalásos alapon jönnek a macskák. Elterjed köztük a hír, hogy szegény Bandi megboldogult, üresedés van. Közszájon forog: ott jó a koszt, van grillpipimell, gourmet konzerv , és a többi nyalánkság.
Így történt, hogy hozzánk került egy fehér cica, akinek kicsi csengettyű és a picur kapszula volt a nyakában. Eleinte csak jött, körbenézett, majd elment. Aztán egyre több időt töltött nálunk, bent aludt éjjel. Kinyitottuk a kis kapszulát a nyakában, így kiderült, hogy merre laknak a gazdái. Nos, a másik sarkon. Becsöngettem, elmondtam, hogy itt a cica, párszor átjöttek érte a gyerekekkel, hazavitték, de ő mindig visszajött. Mint kiderült, ők nem engedik be a házba, mi viszont igen. Jól érzi magát nálunk.
Valamelyik nap simogattam és éreztem, hogy valami gübics van a farkán, amit fájlalt, másnap pedig sántikálva érkezett, sebbel a mancsán (mint kiderült verekedett, harapás nyom volt mindkettő, kandúr a lelkem )) ).
Irány az állatorvos. Mivel cukisága mellett hisztérika is tud lenni, a doktornő azt mondta, hogy a sebeit csak úgy tudja ellátni, ha bebódítja (mert le kell borotválni is).
Na: bódítás, beretválás, sebellátás, bolha- és féregírtás, írd és mondd, 18.500.- forintba került. Már épp kezdtem elfelejteni, hogy milyen horribilis összegeket kérnek az állatorvosok. Követek a facén állatokat mentő alapítványokat, döbbenetes, hogy az emberek mit képesek tenni az állatokkal, kínozni vagy épp éheztetni őket. Sokan rakják ki forgalmasabb helyre a kutyát, macskát (hátha valaki elviszi), néha az állatorvosi árakat nézve nem csodálkozom ezen.



...és nyakában a lábával szundizik ))).


12 megjegyzés:

  1. Milyen irgalmas lelkületű vagy, mit szólt a cica gazdája?
    Szép cica, és nagyon jó fotó, szívesen kitenném a Juntosra, mint máskor, ugye szabad?
    Az állatorvosok meg szégyelljék magukat.
    Persze, azt hallottam nagy szakember hiány van, így mindenki elég drága, 6 ezer Ft-ért néznek rá, + injekció, + műtét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, nyugodtan tedd ki...
      hát mit szólhatnának, csak bezárni tudnák...itt ragadt, szeretjük...

      Törlés
  2. Szóval Rád hagyták:) szép kis macsek. Nálunk 6 ezerért ivartalanít akihez járunk. De igen, akinek a mindennapi élet is nehéz, hát za nem viszi állatorvoshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A multkorában azt mondták a rendelőben, hogy "hóvégén" még az állatokat sem hozzák, nincs rá keret.
      Mert megjegyeztem , hogy én még itt nem voltam úgy, hogy ne kellett volna várni, erre válaszolták.

      Törlés
  3. Elég fura alvási póz, azt hittem nyalakodik :)

    VálaszTörlés
  4. Nálatok én is szívesen lennék macsek, de ezt már mondtam Bandinál is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól lennél tartva🍔🍟🍗🍖🍝🍛🍤🍕🍸🍹🍷

      Törlés
    2. De jó kis jeleket felvonultatsz, milyen ügyesen alkalmazod az "alt-kódokat"!
      Én ezt tudom ☺ ☻ ♥ ♥ ♥ ☼

      Törlés
    3. Emoji Express, és a telóm tudja

      Törlés
    4. Tényleg?
      Nekem nincs okos telefonom, mert elég buta lennék hozzá, bár a fiókban van egy fiam által levetett okos telefon, már egy fél éve, de nem akarok váltani, fárasztó lenne, kell az a kis energia másra :)

      Törlés
    5. úgy tudom h gépre is le lehet tölteni 💻😊

      Törlés