2016. április 6., szerda

kulimász...

Van egy kedvenc gasztro oldalam, amit előszeretettel böngészek. Habár minden étel mennyei jelzővel van illetve, azért akad köztük igazán jó recept is.
Ami tegnap végleg elvette a kedvem ezen oldal látogatásától, az a következő: legfelül hajbeültetés reklám (rémes az a fejbőr), recept közben egy női arc valami förtelmes kulimásszal bekenve (ami 40 évet fiatalít), oldalsávban egy kalapácsujjat megszüntető kézi készülék (lakkozott, ferde lábujjak), és befejezésként egy testesebb hölgy lógatja ki a pociját egy farmerből, amibe nem fér bele.
Épp csak egy pénisz nagyobbító reklám hiányzik. Ja nem, az a beeg-en van))).
Szóval ez a rengeteg reklám egy oldalon. Legalább csak egy kerülne fel. Értem én, hogy fent kell tartani az oldalt, de ennyi reklámmal?, és épp az ételek között.


5 megjegyzés:

  1. Ha megnézném az említett oldalt, akkor sem tudnám látni a reklámokat, mert a fiam szinte minden reklám-kódot blokkolt a gépen.
    Tehát, ha az én bármelyik blogomon van reklám, amit önkényesen betesz a blogszolgáltató, azért nem én vagyok a felelős, ráadásul nem is látom, mivel hülyíti az oldalam.
    De, ez van, ezt kell elfogadni, ha igénybe vesszük az ingyen tárhelyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig nem zavart, de most valahogy böki a szemem, asszem blokkolom én is

      Törlés
  2. engem nem zavarnak a reklámok, mert nálam is blokkolva van, viszont a kajádat elfogadnám, most! :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig nem zavart, de most valahogy böki a szemem, asszem blokkolom én is

      Törlés