2012. június 11., hétfő

szarvasgombás szalonna...

Nos, pár szó a Gourmet Fesztiválról. Nem ragozom, mert a mineren minden második bejegy erről szól))).
Szóval...tömött pénztárcával kell érkezni, ez tagadhatatlan. A választék rendkívüli és kivételes. Nem néztük meg a szombati programot, így meglepetésként érte a férjemet, hogy éppen Tátrai adott koncertet. Imádja. Leült hallgatni, addig mi lődörögtünk, nézgelődtünk. Az árak is kivételesek voltak)), egy dl bor 860,. forint volt, 2 cl málna pálinka pedig 2.000.-, a pohárkrém 600.- (akik velünk voltak borosak, ők kóstolgatták a választékot). A férjem ropogós malacfület evett az *anyukámmondta*-nál, majd hideg töklevest és sonkakóstolót. Beleharaptam a fül csücskébe , igazán finom volt, de többet nem ettem, mert utálom a porcogót, a párom pedig imádja ropogtatni. Hiába na, ízlések és fülek... Búcsúzónak szarvasgombás mangalica szalonnát vettem az *Arany Szarvasnál* (még nem kóstoltuk meg, de ami késik az nem múlik). Összességében jó volt, érdekes, kavalkádos, a végére kellemesen elfáradtunk.

 A hideg tökleves.

Ropogós malacfül. (a kép Chili és Vanilia, mert a férjem ugyan evett, csak én pont azt nem fotóztam le)


Szarvasgombával töltött mangalica szalonna.

5 megjegyzés:

  1. hááát... egyik se hozott lázba, te jobbakat főzöl :))))

    VálaszTörlés
  2. cat...a szalonnát még nem bontottam fel, pedig imádom a szarvasgombát))
    hmm, lehet, hogy a Bandinak is ízlene))), ha a Ferinél megeszi a töpörtyűt, akár a szalonnára is rácsúszhat)))

    VálaszTörlés
  3. A malacfül ígéretesnek látszik, már még soha nem ettem így elkészítve, csak kocsonyában. Én is szeretem a porcogóját. :):)
    A szarvasgombás szalonna is nagyon érdekes párosítás, de megkóstolnám, persze csak Bandi után. :):):):)

    VálaszTörlés
  4. VCS...a fül az Anyukám mondta étterem étlapján megtalálható

    a szalonnát még mindig nem vágtam fel )))

    VálaszTörlés