2012. június 13., szerda

kirúg...

Úgy utálom megmondani valakinek, hogy a munkája, amiért fizetek, szart sem ér. A gazolás alatt nem azt értjük, hogy le kell tépkedni a gyom tetejét és tövét benne hagyni a földben, hanem azt, hogy tövestől irtsuk ki. Ha nekidurálom magam, ami nagyon, de nagyon ritkán van, akkor bekucorodok a sziklakertbe, a kis kapámmal fellazítom a földet, majd centiről-centire irtok. Tövestől.
Majdnem egy éve dolgozok az ember után, ma meguntam. Kirúg Hümér...


Megvettem a minden évben esedékes új gumikesztyűmet. Az előző évi sosincs meg. Átalakul, ellopják etc.etc. Kigazoltam az ember után a sziklakertet és beültettem az egyik oldalát növényekkel. A másik oldalán van, szaporodik, ezen az oldalon meg mindig kideglik minden.

9 megjegyzés:

  1. szép lesz az, majd magához tér :))

    VálaszTörlés
  2. VCS...jah, guggolva és térden állva))), szegény énnnnnnn

    VálaszTörlés
  3. cat...most magánál van, locsolnom kell

    VálaszTörlés
  4. Ja és nagyon birom a finom humort...
    a tag listára gondoltam...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cép kis virágos kesztyűt vettél. Vegyél teljesen simát, az nem kell senkinek, nem tűnik el:-))

    VálaszTörlés
  6. g...tavaly kék virágos volt, persze nem lopja el senki, én rakom nagyon jó helyre, valahol már több pár kesztyűm gyűlik)))

    VálaszTörlés