2012. június 18., hétfő

firkálok...

...évek óta most volt először, hogy 3 perc alatt megtaláltam az összes légkondi összes kapcsolóját (eddig mindig olyan jó helyre tettem, hogy fel kellett túrnom a házat miattuk)...
...ma csak postára mozdultam ki, igaz, szombaton egész nap süttettük magunkat, a férjem enyhe malacrózsaszínre sült, rémes...
...a nagy melegre való tekintettel, felfaltam egy doboz fagyit ( a képen még csak elkezdtem))) )...
...az öntözés ellenére megint haldoklásnak indult a füvem, utálom...
...szegény Bandi, ki sem mozdul a fenyőfa alól, ott hűsöl (mondjuk azért enni és inni előmászik, napjában 6x))))...
... napok óta alig látom a kocsim, mióta a bébinek megjött a jogosítványa és én jó tündérkeresztanya módjára odaadom az autóm, basszus (viszont tankolhatok bele korlátlanul))) )...


8 megjegyzés:

  1. a kedvenc fagyi márkám :):)

    gyere ide, ma 18 fok lesz, állandóan esik az eső :):):)

    VálaszTörlés
  2. VCS...én is szeretem)))
    ma előmászok, strandolunk egy vonásnyit)))

    VálaszTörlés
  3. Jövök az örökös tagok közé bejelentkezni:)

    A Bandi okos, a fa alatt hűvös van . Az enyémek ilyenkor nem is esznek csak reggel meg este.

    Fagyit meg nem szabad :(

    VálaszTörlés
  4. még mindig jobb a meleg, mint a hideg... besötétítettem, ventillátor kavar, én meg tespedek :)))

    VálaszTörlés
  5. gondaanyu...sok pussz))), ma bandi csak egyszer jött elő, akkor is csak ivott, teljesen összeszottyad
    érdekes, a kutya imádott a légkondi alatt dagonyázni, a macska nem díjazza, inkább kint szenved(((

    VálaszTörlés
  6. cat...hát a fene sem tudja, hogy melyik a jobb, a hideg avagy a meleg...

    VálaszTörlés
  7. Finom lehet a fagyi, még nem próbáltam, nem volt szívem ennyi pénzt adni érte:-))

    VálaszTörlés
  8. g...őőő, most ez a sajtos nem annyira ízlett(((, mondhatnám, hogy nem érte meg az árát

    VálaszTörlés